بسم الله الرحمن الرحيم


AKU HANYALAH SEORANG ANAK KECIL YANG SEDANG BELAJAR MEMAHAMI ARTI SEBUAH KEHIDUPAN DAN BELAJAR MENERIMA SEMUA YANG TERLIHAT OLEH MATA

Minggu

Sajak Untuk Ibu

Siapalah aku tanpa dirimu Walaupun kau sering memarahiku aku tidak pernah kecewa Kata-katamu bak mutiara Kerana ku tahu disebalik kekatamu itu Terselindung secebis kasih seorang Ibu terhadap anaknya... ku pasti setiap nasihat itu adalah untuk kebaikan diriku... Mengajarku Arti sebuah kehidupan

Ibu…. aku telah banyak berdosa kepadamu Dapatkah aku membalas jasa baktimu Yang laksana pepasir di pantai Yang telah menyabung nyawa demi melahirkan diriku Yang tidak jemu-jemu mendengar tangisanku semasa kecil Dan menatap wajahku yang hina ini...

aku berdoa ke atas kesejahteraan dirimu Agar dipanjangkan umur dan sentiasa bahagia Disamping keluarga tercinta...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar